KALİTE POLİTİKAMIZ
Baltacı Turizm, müşteri odaklı yaklaşımı, evrensel değerleri ve Seçkin yönetici kadrosunun liderliğindeki eğitimli personeli ile sektöründe kendisini kanıtlamış bir firmadı. Müşterilerine süratlı ve kaliteli hizmet sunmayı ilke edinen ve taahhüt ettiği işlerini daime müşterilerinin koyduğu şartlara göre yaparak koşulsuz memnuniyetle hizmet vermeyi amaçlayan şirketimiz, başarısının sürekliliğini sağlamak amacı ile;
- Yürürlükteki yasa, yönetmeli ve standartlara uyumlu olarak çalışmak,
- Benzer hizmeti sunan rakiplerini de aşarak pazarda en yüksek düzeyde kaliteli hizmeti sunmak,
- Müşterinin şartnamelerle belirlediği ihtiyaç ve beklentilerini en üst düzeyde karşılamak,
- Sunulan hizmetlerin, müşterinin öngördüğü kalite ve şartlardan daha üst düzeyde olduğu konusunda müşterinin güvenini kazanmak ve bu güveni korumak,
- İş birliği yapılan taşeronların da Baltacı Turizm'in kalite düzeyine eşdeğer hizmet sunmalarını sağlamak ve Baltacı Turizm'in hizmet kalitesinin olumsuz yönde etkilenmemesini temin etmek
- Eğitimli, güler yüzlü, güvenilir ve sorumluluğu üzerine alma bilincine saip düzeyi yüksek, yaratıcı ve üretken personel istihdam etmek
- Müteakip her hizmette kalite seviyesini sürekli yükseltmek,
- Baltacı Turizm'de yeni işe başlayan her düzeydeki personelin deneyimliler gözetiminde rotasyona tabi tutulmak ve fiilen iş yaptırılmak suretiyle, iş içinde deneyim kazanması geleneğini, Kalite Yönetim sistemi içinde geliştirerek devam ettirmek
- Bilgi, teknoloji ve insana sürekli yatırım yapmak,
- Şirket kimliğini daima gelişime tabii tutmak koşulu ile hem faaliyet alanına hem de kurumsal yapısına katkı sağlayan, başarısının sürekliliğini temin eden, topluma, çevreye ve yasalara saygılı olan Baltacı Turizm'in rakibinin yine Baltacı Turizm'den başkası olamayacağını unutmamaktır.
|